daisypath anniversary tickers

Wednesday 8 April 2015

DiY : Ferrero Rocher FloWer Bouquet

Selamat petang...

Makan coklat ferrero rocher pon sodap..tetiba teringat cokat pula petang petang ni..yammy...
Nak di ceritakan hujung minggu baru ni adik ipar aku kawin..adik ipar aka babysitter anak anak aku.. (sedih sebab kena cari babysitter baru start bulan depan)...
..oklah xnak fikir dulu.. -.-'

Dalam kesibukan aku meng google decoration untuk wedding dia, aku terjumpa page DIY ENTHUSIASTS ideas, crafts & deco projects..perhh..memang tetarik dengan idea dia tu..apa lagi terus whatsapp gambar kat dia.. hahaha..

Ferrero rocher sebagai hantaran..set!!
Kakak dhia as my assistant..tolong kacau mama je..hahaha


Apa macam ok x?

Material use:
-vase kaca
-lidi/dawai size 20(untuk rose)
-dawai size 28 (untuk manik)
-manik satu pack (ada 24 biji)
-crepe paper (jenis yang banyak renyuk tu tau)
-paper pembalut hadiah hujau & cream
-bunga putih as penambah seri
-fererro rocher (aku pakai 3 pack..satu pack 24bijik aku guna tuk bunga)
-benang (untuk ikat bunga and daun) 





No comments:

Post a Comment