daisypath anniversary tickers

Friday 15 May 2015

Dhia: HaPpy TeacHers Day!!!

Happy teachers Day!!!..actually hari guru 16 may.. Tapi thun ni hari guru jatuh hari sabtu so school dhia sambut awal sehari.. Yang best nya ni first time aku nk sediakan something tuk sambutan hari guru...kalau dulu2 aku mintak dgn ma..so skrg aku plak sediakan..dlm kepala duk fikir manu apa la nak buat...lagsung xtepikir hadiah...hahaha

So blik semalam dhia ckp.."mama esok kene pakai baju nak g jalan2..pastu kene bawak hadiah" .."xde pon tulis dalam massage book yaya kene bawak hadiah..."hahahahaha...aku nyakat dhia.blur je dia tak paham... Notty ye teacher pesan soh bawak hadiah..

Tapi aku sediakan jugak..sebab aku yang excited telebihhh...hahaha

                                    
Dhia tulis sendiri... Cantikk tulisan dhia..hohoho..tq to teacher

Suke bebenao......
Hadiah Khas tuk teacher Tina.. Tp xmention nama tina coz risau dia bagi teacher lain..hahaha

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tadaa.....



Puding...
Senang buat.. Budak2 pun suka..



Macam biasa dhia mesti telibat sama..tukang cuci and susun buah.. Lain2 pon dia nak buat tapi puding tu panas so xde la nak bagi..jam pon dah kol 10.30.. Bagi dia betenang untuk tdo pulak.. Sekin untuk kali ini...

Ohh..last..
...Happy teacher day to mak & pak tam  and also (last wish as teacher) to abah... 
HaPPy TeaCHer DaY!!

No comments:

Post a Comment